Stel een vraag aan je collega’s binnen de Leisure Lab Limburg Community.
Ga het gesprek aan; we kunnen er hooguit wijzer van worden 🙂
Meldingen
Alles wissen
1,5 meter samenleving
1
Berichten
1
Gebruikers
0
Reactions
655
Bekeken
Topic starter
In de online bijeenkomst werden de volgende antwoorden gesuggereerd:
Â
- online check in
- ontbijt ophalen/klaarzetten of op de kamers
- gasten zoveel mogelijk selfsupporting laten zijn
- voorbereiden en informeren van gastenÂ
- meet ruimte creëren voor gasten, tafels uit elkaar
- apps voor bestellingen
- uitgifte van maaltijden via centrale plek, buzzers
- routing creëren (waar ruimte is), eenrichtingsverkeer
- extra aandacht voor hygiene
- open en eerlijke communicatie met alle stakeholders (gasten, medewerkers, buurt), zodat iedereen weet waar hij/zij aan toe is, transparantie.
- afspraken maken met gasten over contactmomenten .. kamer schoonmaken, naar de kamer brengen, ontbijt. Met elkaar in gesprek blijven (on- en offline)
- gasten het gevoel geven dat het veilig is om te komen (communiceren en doen)
- contactmomenten minimaliseren
- kleinere groepssamenstellingen
- afhaalservice – take away
- het nuttigen van afhaalmaaltijden op de logeerplek faciliteren (magnetron, servies)
- apps die voorzien in de communicatie met de gast ter plekke
Welke ideeën heb jij?
Â
Geplaatst : 30/04/2020 11:42 am