Stel een vraag aan je collega’s binnen de Leisure Lab Limburg Community.
Ga het gesprek aan; we kunnen er hooguit wijzer van worden 🙂
Meldingen
Alles wissen
Veiligheid en Vertrouwen
1
Berichten
1
Gebruikers
0
Reactions
683
Bekeken
Topic starter
De tweede vraag uit de bijeenkomst. Met als antwoorden:
- onzekerheid en angst wegnemen bij zowel de gast als de gastgever
- communicatie (duidelijk en helder) staat centraal – website, boeking, mail, telefonisch, bij binnenkomst,
- wederzijdse afspraken maken, en eventueel expliciet laten bevestigen (vinkje, ondertekening)
- medewerkers onderling moeten zich ook houden aan de afspraken, en elkaar daarop durven aanspreken
- aandacht geven en begrip kweken
- gast moet eigen verantwoordelijkheid pakken (en nemen die meestal ook)
- regels kunnen ook verkeerde reacties oproepen, de boel onnodig op scherp zetten (gasten die op basis van die regels de ondernemer extra controleren en afrekenen)
Wat is jouw mening?
Geplaatst : 30/04/2020 10:38 am