Stel een vraag aan je collega’s binnen de Leisure Lab Limburg Community.
Ga het gesprek aan; we kunnen er hooguit wijzer van worden 🙂

 

Notifications
Clear all

Hoe kunnen wij borgen dat onze gast hierin óók zijn verantwoordelijkheid neemt? Zijn rol snapt in het scheppen van een veilig situatie voor zichzelf, voor ons én de andere gasten.  

 
(@admin)

De tweede vraag uit de bijeenkomst. Met als antwoorden:

 

  • onzekerheid en angst wegnemen bij zowel de gast als de gastgever
  • communicatie (duidelijk en helder) staat centraal – website, boeking, mail, telefonisch, bij binnenkomst, 
  • wederzijdse afspraken maken, en eventueel expliciet laten bevestigen (vinkje, ondertekening) 
  • medewerkers onderling moeten zich ook houden aan de afspraken, en elkaar daarop durven aanspreken
  • aandacht geven en begrip kweken
  • gast moet eigen verantwoordelijkheid pakken (en nemen die meestal ook)
  • regels kunnen ook verkeerde reacties oproepen, de boel onnodig op scherp zetten (gasten die op basis van die regels de ondernemer extra controleren en afrekenen) 

 

Wat is jouw mening?

 

ReageerCitaat
Geplaatst : 30/04/2020 11:38 am
Share: